onsdag den 16. marts 2016

Planlægning af højskoledage.

I et par dage her sidst på ugen har jeg fået lov at "låne" kærestens teaterelever på 
Alle hans elever har sagt ja tak til en ManuVision-prøvebehandling. Jeg glæder mig helt vildt og håber at få en masse god erfaring med hjem ved at få så mange kroppe i hænderne.

Samtidig er alle skolens elever og lærer inviteret til ManuVision-træning. Til dette regner jeg dog ikke med den store tilslutning. Der er fest fredag aften og lagt op til det helt store. Så mon der er mange der står klar sammen med mig lørdag morgen 8.30??

Over de to dage skal jeg give 11 behandlinger og det har krævet en smule planlægning:


Men nu er jeg rent praktisk, så klar som jeg bliver.

Kom an fredag og lørdag.
Jeg glæder mig!

Søndag bliver nok mest afslapning......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar